نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از فروش پوگبا

آخرین اخبار از فروش پوگبا

برایدا مدیر ارشد بارسا روز گذشته اظهار داشت ماروتا یکی از دوستان صمیمی من می باشد و در مورد همه چیز حرف می زنیم، در مورد پوگبا هم حرف زدیم. پل هنوز جوان است و خرید خیلی مهمی برای ما می تواند باشد و خیلی جالب توجه. البته دارمیان یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقۀ ما می باشد.

در همین رابطه لودوویک جولی گفت: "پوگبا می تواند بهترین خرید ممکن برای بارسا باشد، سطح بازی وی در 21 سالگی باور نکردنی است. پتانسیل عظیمی دارد و در تیمی مثل بارسا می تواند از این هم بهتر باشد."

ماروتا خیلی زود به این صحبت ها واکنش نشان داد و در مورد دیدار رایولا با مدیران بارسا گفت: " او ایجنت بازیکنان زیادی می باشد و ممکن است به خاطر انها باشد. پوگبا بازیکن یوونتوس می باشد و  الان به ثبات اقتصادی رسیدیم و پوگبا تا حالا هیچ تمایلی به جدایی نشان نداده است.

وی همچنین در مورد کاوانی گفت: "فکر نمی کنم پاریس سنت ژرمن اجازه ی جدایی وی را صادر کند."

خبر پیشنهاد حقوق سالیانه 15 میلیونی پاریس سنت ژرمن به پوگبا هم سر و صدای زیادی به پا کرد و این پیشنهاد خیلی زود رد شد اما اسکای/دی مارتزیو حالا از اضافه شدن رئال گفته اند و این در حالی است که زیدان نقش موثری در این مذاکرات دارد.

اسکای/دی مارتزیو همچنین مدعی شده اند که مذاکرات منچستر سیتی - یوونتوس و سیتی - نمایندگان پوگبا اغاز شده و انگلیسی ها 300 میلیون بودجه برای نقل و انتقالات خود اختصاص داده اند. پیش بینی می شود سران سیتی از چند بازیکن برای خرید پوگبا استفاده خواهند کرد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: